Taalhuis en Taalkoppels werken samen

Gepubliceerd op: 15 februari 2024 09:27

Donderdag 8 februari 2024 hebben Wanda Prins, de coördinator van het Taalhuis van de bibliotheek Gouda en Henk Revoort, namens het bestuur van de stichting Taalkoppels Gouda, een samenwerkingsovereenkomst getekend.

In de overeenkomst hebben partijen een aantal afspraken gemaakt. Zo zal het Taalhuis personen, die ondersteuning op het gebied van taalvaardigheden nodig hebben, bij Taalkoppels aanmelden. Ook biedt het Taalhuis de ruimte Cacao in de bibliotheek aan Taalkoppels aan voor het oefenen en stelt het Taalhuis haar boeken- en materiaalcollectie beschikbaar aan taalcoaches en deelnemers van Taalkoppels. Verder ontvangt Taalkoppels jaarlijks een aantal cadeau-lidmaatschapskaarten. Met de kaarten kunnen deelnemers van Taalkoppels een jaar lang gratis boeken en andere materialen uit de bibliotheek lenen.