Agenda Jeugd

Resultaat 101 - 110 (van 163)

• vr 13 sep Bieb voor de kleintjes in Van Noord Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Van Noord, Lekkenburg 1 in Gouda

Om taal te leren zijn kinderen afhankelijk van wat ze om zich heen horen. Hoe meer er thuis gepraat wordt, hoe groter de woordenschat van kinderen. De woordenschat heeft weer invloed op latere leesprestaties. Voorlezen is een uitstekende manier om kinderen kennis te laten maken met taal.

• di 17 sep Bieb voor de kleintjes in kinderbibliotheek Oosterwei Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Kinderbibliotheek Oosterwei in het Nelson Mandela Centrum, Bernadottelaan 79

• wo 18 sep Bieb voor de kleintjes in De Biep Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | De Biep, Reigerstraat 37 in Gouda

• wo 18 sep Voorleesmiddag in de Chocoladefabriek Bekijk details

Van 14:30 tot 15:30 | Elke week | Chocoladefabriek, Klein Amerika 20 in Gouda

Iedere woensdagmiddag lezen vrijwilligers van de VoorleesExpress voor in de Chocoladefabriek!

• vr 20 sep Bieb voor de kleintjes in Van Noord Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Van Noord, Lekkenburg 1 in Gouda

• di 24 sep Bieb voor de kleintjes in kinderbibliotheek Oosterwei Bekijk details

• wo 25 sep Bieb voor de kleintjes in De Biep Bekijk details