Programma & cursusaanbod

In onderstaande agenda vind je het complete programma en cursusaanbod van de Bibliotheek Gouda.

Resultaat 91 - 100 (van 577)

• do 25 apr Rekenles in Van Noord Bekijk details

Happy students learning math in college or school isolated flat vector illustration. Cartoon digits, geometry figures, algebra formulas and arithmetic symbols. Education and knowledge concept Van 14:00 tot 16:00 | Elke week | Ontmoetingscentrum Van Noord, Lekkenburg 1

Elke donderdagmiddag tussen 14.00 en 16.00 uur kunnen volwassenen meedoen met een rekencoach in ontmoetingscentrum Van Noord aan de Lekkenburg 1 (naast winkelcentrum Bloemendaal).

• do 25 apr Spreekuur IDO Van Noord Bekijk details

Van 14:00 tot 16:00 | Elke week | Van Noord, Lekkenburg 1 in Gouda

Tegenwoordig kun je van alles regelen via internet. Ook contact met de overheid gaat steeds vaker digitaal. Veel mensen vinden dit lastig. Kun je wel wat hulp gebruiken? Kom langs in de bibliotheek Gouda. Wij zijn een Informatiepunt Digitale Overheid (IDO) en helpen je graag.

• do 25 apr Taalhuisspreekuur Chocoladefabriek Bekijk details

Van 18:30 tot 19:30 | Elke week | Chocoladefabriek, Klein Amerika 20 in Gouda

Het Taalhuis helpt je bij het leren van de Nederlandse taal. Ook helpen we je met computers en internet.

• vr 26 apr Ontmoetingscafé in de Chocoladefabriek Bekijk details

Young adults, colleagues on break from work. Friends meeting, coworkers communication, friendly conversation. People drinking coffee and talking. Vector isolated concept metaphor illustration Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Chocoladefabriek, Klein Amerika 20

• vr 26 apr Bieb voor de kleintjes in Van Noord Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Van Noord, Lekkenburg 1 in Gouda

Om taal te leren zijn kinderen afhankelijk van wat ze om zich heen horen. Hoe meer er thuis gepraat wordt, hoe groter de woordenschat van kinderen. De woordenschat heeft weer invloed op latere leesprestaties. Voorlezen is een uitstekende manier om kinderen kennis te laten maken met taal.

• vr 26 apr Digitaal oefencafé Bekijk details

Van 10:00 tot 12:00 | Elke week | Chocoladefabriek, Klein Amerika 20 in Gouda

Veel zaken worden geregeld via internet. Bijvoorbeeld de verzekering, de belasting, huiswerk van de kinderen en sollicitaties voor het werk. Dat is best lastig.

• vr 26 apr Taalcafé in de Walvis Bekijk details

Van 20:00 tot 22:00 | Elke week | De Walvis, Walvisstraat 1 in Gouda

• 29 apr t/m 03 mei Het Mobiele Bouwlab Bekijk details

29 april 2024 t/m 3 mei 2024

Wil jij deze meivakantie aan de slag met techniek? Dat kan! In het Mobiele Bouwlab maken kinderen kennis met de bouw en infra. In een workshop van een uur ga je onder begeleiding aan de slag.

• ma 29 apr Taalcafé Bekijk details

Young adults, colleagues on break from work. Friends meeting, coworkers communication, friendly conversation. People drinking coffee and talking. Vector isolated concept metaphor illustration Van 10:00 tot 11:30 | Elke week | Chocoladefabriek, Klein Amerika 20 in Gouda

De Nederlandse taal is moeilijk. Door veel te oefenen met spreken en lezen gaat het steeds beter. Ook helpen we je met computers en internet.

• di 30 apr Inloopspreekuur digitale vragen in De Walvis Bekijk details

Van 10:30 tot 12:00 | Elke week | De Walvis, Walvisstraat 1 in Gouda

Heb je een vraag over je computer, tablet of smartphone?

Paginanavigatie